Hankook вигадала чергову шину з сотами всередині

7 февраля 2022 г.

 

Конструкція безповітряної покришки надихнута структурою клітин живих організмів.

Влітку 2021 року південнокорейські шинники випробували вже п'яту за рахунком серію експериментальних безповітряних шин iFlex. На тестах вдалося досягти їхньої стабільної роботи на швидкостях до 130 км/год. В рамках Всесвітньої виставки споживчої електроніки CES’2022, що відкрилася в США, компанія Hankook представила чергові шини серії iFlex, призначені для установки на електромобілі — в цьому випадку безпілотні модульні візки Hyundai Plug & Drive (PnD).

Останнім фактом і пояснюється нестандартний формат цих 10-дюймових шин діаметром 400 і шириною 105 мм. Але зацікавленість публіки викликав не стільки їх малий розмір, як незвичайна стільникова структура, що складається з багатьох переплетених сегментів. Багатошарові, взаємопов'язані один з одним гумові «спиці» забезпечують необхідну жорсткість шини, несуть вагу машини, і водночас є досить піддатливими, щоб деформуватися на нерівностях у процесі їзди. Стверджується, що подібна конструкція дозволяє шині витримувати навантаження як на поздовжніх, так і поперечних напрямках.

Втім, без ложки дьогтю не обійшлося і цього разу. Незважаючи на те, що розробки безповітряних шин ведуться в Hankook з 2010 року, про швидке впровадження їх на серійних автомобілях годі й говорити. Bridgestone з Michelin теж не можуть похвалитися визначними практичними результатами в цьому напрямку.